ALDI TALK ALDI Markt
Print
ALDI TALK - Mobiel internet met ALDI.

Hebt u nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Contactformulier

Hebt u vragen waarvoor u in de FAQ of de Verklarende woordenlijst geen antwoord hebt gevonden? Wilt u meer informatie?

Neem dan gewoon contact met ons op. Wij zijn benieuwd naar uw mening en uw ervaringen en geven graag een antwoord op uw vragen.

► Contactformulier

Klantendienst

Uw persoonlijke klantenadviseur
Bent u geïnteresseerd in ALDI TALK of bent u al klant en hebt u vragen over ALDI TALK? Bij ons vindt u altijd een luisterend oor. U kunt hiervoor rekenen op de Klantendienst. U kunt al uw vragen aan een persoonlijke klantenadviseur richten.

Via uw gsm: 1976 (via ALDI TALK € 0,13/min)

Vanaf het Belgische vaste telefoonnet: 02 200 62 00 of 0486 19 19 76
De telefoonoproepen worden door de operator van uw vaste telefoonnet aangerekend.

Vanuit het buitenland met uw gsm: +32 486 19 19 76
Voor deze oproepen worden de roamingtarieven gehanteerd.

Openingstijden
Van maandag tot vrijdag: van 09.00 u tot 19.00 urr
Zaterdag, zondag en (nationale) feestdagen: gesloten

Self Service

Daar kunt u op rekenen
Wilt u uw beltegoed opvragen of uw kaart herladen? Dan is de gratis Self Service net wat u nodig hebt. U kunt dit nummer uitsluitend via uw GSM met uw SIM-kaart van ALDI TALK bereiken.

Bellen naar het Self Service: 1966:
- In België (gratis)
- In het buitenland bereikbaar op +32 486 191966 (betalende nummer)

Opvragen belwaarde en herladen per SMS naar 1966 is in België en buitenland gratis. Meer info hier.

Adres

MSC
MEDIONmobile
Postbus 7140
5980 AC Panningen Nederland

Fax

02 200 62 01

Klantendienst Self Service
BASE Company nv - Neerveldstraat 105 - 1200 Brussel - BTW BE 0462 925 669
MEDIONmobile E-Plus